Asle Beck på The Note 02.09.2022!

Go mårrån!

Jeg jobber litt ekstra på baren The Note i Sandefjord, det er et utested der det er konserter stort sett hver fredag og lørdag.
Da jeg så at Asle Beck skulle spille der på fredag så tok jeg med meg kameraet på jobb for å få testet den nye mikrofonen min.

Jeg var på konsert med Asle Beck i 2010, han hadde en kjempehit på den tiden med låten “Skur 55”.
Han spilte den låten også på fredag og jeg skulle gjerne fått filmet den også, men jeg var tross alt på jobb (og jeg hadde glemt å lade kameraet..)

Jeg filmet låten “Sommerdag på Hadeland”, synes lyden ble ganske bra til å være en relativt billig mikrofon på et gammelt kamera.

Her er filmen på Youtube!

Jeg blir veldig glad for nye abonnenter på Youtubekanalen min! 😀

Innlegget er ikke sponset.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg