Bursdag på Facebook

Go mårrån!

I går hadde jeg bursdag (Neida, jeg jeg fisker ikke etter flere gratulasjoner!), og jeg må si at det å ha bursdag etter at Facebook kom er veldig hyggelig!

Jeg har ikke finregnet, men fikk bursdagshilsen fra ca 160 av mine Facebookvenner og det er jo utrolig mange!!

Jeg er fullstendig klar over at dette ikke er 160 personer som går rundt å husker når jeg har bursdag, på Facebook får man jo varsel om hvem som har bursdag den dagen, men gratulasjoner er ikke noe som sendes ut automatisk, det er noe man faktisk må ta seg tid til å skrive selv.
Så, for meg er det faktisk litt rørende at ca 160 av mine venner tok seg tid til det! 🙂

Jeg tror jeg har fått takket alle med å kommentere på gratulasjonene nå, det har selvsagt også tatt litt tid, men det synes jeg at jeg skylder folk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg