Da er motorsykkelsesongen over…

Go mårrån!

Helgen ble omtrent så hektisk som forventet.
Fredagen jobbet jeg først i hovedjobben som er på kontoret i et transportfirma, før jeg dro til The Note for å jobbe i baren.
Der var det såpass rolig at jeg fikk lov til å avslutte kvelden tidlig siden jeg hadde så mye som skulle gjøres i helgen.

Lørdagen gikk med på å pakke ned ting i leiligheten, og fylle både bil og tilhenger så det var klart for å kjøre flyttelass på søndag, etter å ha holdt på med dette store deler av dagen ble det noen timer som ordensvakt på James Clark.

Det var tungt å komme seg opp av senga søndag formiddag, men kom meg da opp etter hvert og så da at det heldigvis var ganske bra vær.
En venninne av meg skulle sitte på til Oslo, så da ble det til at hun kjørte bilen innover og jeg kjørte motorsykkelen.

Jeg kunne selvsagt tatt motorsykkelen på hengeren en annen gang, men det er veldig greit med alt som er gjort, og sykkelen er ganske tung å få av og på hengeren.
Det gjorde heller ingenting å få tatt en siste tur med sykkelen, selv om E18 og E6 ikke akkurat er de mest spennende veiene å kjøre på.

Nå står sykkelen parkert ved leiligheten i Gjerdrum, det kan selvsagt være at jeg tar en liten tur i oktober om det er fint vær, men i utgangspunktet ser jeg på sesongen som avsluttet.

Det er en god del ting jeg har lyst til å gjøre med sykkelen, så målet er at den ser ganske annerledes ut til våren! 🙂

 

Er det flere som har byggeprosjekt på gang?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg