Dagens antrekk?

Go mårrån!

Som blogger er det vel egentlig sånn an man skal legge ut bilder av dagens antrekk hver dag, der man skriver hvor det er kjøpt osv osv, men siden jeg stort sett går i arbeidstøy er jo det en spalte som vil bli veldig gjentagende og kjedelig…

Det hender selvsagt at jeg går med annet enn Snickers, i går fikk jeg opp et minne på Facebook der jeg har på et antrekk jeg nok helst ikke bør bruke hverken på jobb eller ute blant folk…

Her er jeg da kledd i jaktutstyr fra Biltema om jeg ikke husker feil, hagla er surret i camotape fra biltema.
Om de fortsatt har ghillie suit osv vet jeg ikke, dette bildet er 7 år gammelt.

Anledningen til antrekket er at jeg var på duejakt i Sørum, jaktet på et jorde der det hadde vært erter.

Klarte da faktisk å få skutt noen duer også, duer er finfin mat!
(I hvert fall om man ikke jakter duene i Oslo sentrum, men der tror jeg ikke det er så lurt å jakte uansett…)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg