Farsekakene til Meny i Revetal!

Go mårrån!

Jeg jobber på kontoret i et transportfirma med kontor på Borgeskogen i Stokke/Sandefjord, vi driver i utgangspunktet med transport med lastebiler og vogntog, men rett som det er kommer det mindre sendinger inn til terminalen som det er mer praktisk og økonomisk å kjøre ut med varebilen vi har.

Det er stort sett jeg som blir sendt ut med disse småsendingene, og hver gang jeg ser vi har en sending til Revetal blir jeg glad siden det da antageligvis blir farsekake til lunch!!

I kjøpesenteret i Revetal ligger det en Meny-butikk som har en veldig fin varmmatavdeling, og spesielt farsekakene er kjempegode!
Jeg vet ikke hva slags farse de bruker, mulig det bare er en vanlig medisterfarse, men kakene blir saftige og gode.

Bra jeg ikke kjører fast rute med Revetal på ruten hver dag, for disse kakene er så gode at jeg lett kunne spist de til lunch hver eneste dag!!

Innlegget er (dessverre) ikke sponset.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg