Litt om reklamene på denne bloggen

Go mårrån!

Jeg har fått noen tilbakemeldinger angående reklamene som kommer opp på bloggen min, både på at det er mye reklame og hvilke annonser som vises.

Det er Blogg.no som bestemmer hvor mye reklame som skal være på bloggen, jeg betaler ingenting for å ha bloggen her, dette dekkes inn av annonseinntektene.
Hvis jeg får nok sidevisninger etter hvert så vil jeg kunne få en viss prosent av inntektene, men hvor stor den prosenten er aner jeg rett og slett ikke.

Når det gjelder typen annonser som vises så kommer det an på hva slags sider leseren har vært inne på før, hva man har googlet osv, da dette er koblet opp til Google Analytics.

Jeg har altså ingen påvirkning på hvor mange annonser som vises, eller hva det annonseres for.
Jeg kan annonsere selv, men da på den måten at jeg skriver om et produkt eller en tjeneste, men da blir det evt selve innlegget som er annonsen.

Om det skulle være noen som har et produkt eller en tjeneste man vil at jeg skal teste så er det bare å ta kontakt med meg, men jeg kommer ikke til å legge ut en ren annonsetekst uten at jeg kan gå god for det som står der.
Hvis jeg feks tester et produkt så legger jeg ut både de positive og negative tingene.
Hvis det er et produkt jeg har fått tilsendt gratis for å teste så skriver jeg det i innlegget, og om det skulle være et innlegg jeg får betalt for å skrive så blir innlegget merket som reklame.

Jeg kommer ALDRI til å legge ut “falsk skryt”, bare fordi det er en reklame!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg