Pranket av Sandefjord Kommune?!

Go mårrån!

Nå går det mot den dagen i året da jeg blir ENDA eldre, og her om dagen fikk jeg bladet “Senior i Sandefjord” i posten, det er et blad som sendes ut av Sandefjord kommune.

Nå skal det sies at jeg i flere år har sagt at jeg nærmer meg 50 hvis noen spør hvor gammel jeg er (jeg er 43, men da får jeg høre at jeg holder meg godt, og hva gjør man ikke for et kompliment?), men at kommunen skulle ha fått med seg dette visste jeg ikke…

Men, når man først får seniorbladet i posten så er det jo ikke annet å gjøre enn å investere i fyrstekake og Kongen av Danmark, det burde vel egentlig vært Kamferdrops, men SÅ gammel er jeg ikke enda! 😉

Innlegget er ikke sponset.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg