Snart helg! (om noe hektisk…)

Go mårrån!

Nå er det ikke lenge igjen til det er helg, eller i hvert fall litt fri fra hovedjobben.

I kveld blir jeg å finne i baren The Note i Sandefjord der den ene ekstrajobben min er, og i morgen kveld jobber jeg som ordensvakt på utestedet James Clark, det er også i Sandefjord.

På dagen i morgen blir det rydding og vasking av leiligheten så den er klar for visning på søndag, og på søndag kjører jeg et lass med bil og henger til den nye leiligheten i Gjerdrum.
Jeg flytter egentlig ikke før månedsskiftet september-oktober, men jeg har fått leie garasjen i september også så jeg får tatt flyttelasset litt og litt i stedet for å måtte ta alt på en gang.
Det ser ut som jeg får med meg en venninne fra Tønsberg på turen på søndag, så om været er ok så kjører en av oss motorsykkelen innover, greit å få den på plass også!

Ha en god helg!!

(Bildet tok jeg på en bussholdeplass i Helgen, et lite sted som ligger ved Ulefoss i Telemark)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg