Vi har fått oss “vakthund” på jobb!

Go mårrån!

Jeg jobber i et transportfirma som holder til på Borgeskogen industriområde i Stokke/Sandefjord.
Nå på høsten er det spindelvev både her og der på rampene, og i det ene bor det en (i mine øyne) ENORM edderkopp!

Med et sånt beist på rampa så slipper vi nok være redd for innbruddstyver! 😉

Altså, jeg er ikke redd for edderkopper, men jeg liker de ikke, og synes de er noen ekle kryp…

Da jeg la ut bildet på Instagram for noen dager siden fikk jeg tips om at det er en Korsedderkopp, som er en av de største edderkoppene i Norge.
De kan bli opptil 2 cm (kroppen uten bein), jeg har ikke spurt denne edderkoppen om å få lov til å måle den, men den er nok ikke langt unna 2 cm…

Er det flere enn meg som ikke liker disse dyrene?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg